Zoë Coetzee (Welgemoed Laerskool)  “As ek musiek speel maak dit my hartjie bly en ek gaan in my eie wonderlike wêreld in”.

Zoë the Pianist

Zoë the Pianist

Marethe Honey (Eversdal Laerskool) “dit is lekker as ek ge-oefen het en ek kry dit reg!”

Marethe besig om op te neem

Marethe besig om op te neem

Jeffrey Hong (Monte Vista Primary) I love music because its part of our lives”.

Jeffrey Hong Monte Vista Primary

Jeffrey Hong Monte Vista Primary

Kwang Bem Ko (Panorama Primary) “I love music because it is cool, awesome and it’s fun”.

Kwang Bem Ko - Panorama Primary

Kwang Bem Ko - Panorama Primary

Jeremy Hillier (Monte Vista Primary)  “Music is hard work, but worth it!”

Jeremy Hillier Monte Vista Primary School

Jeremy Hillier Monte Vista Primary School

Leave a Reply

Tag Cloud

