Chanre Joubert –  Mikro Laerskool

“Ek is mal oor musiek as ek dit reg kry, al hou ek nie daarvan om te oefen nie.As ek deurdruk met oefen, kan ek nog iewers kom en miskien beroemd word. Dit laat my goed voel as mense vir my sê ek speel goed en daarom sal ek aanhou oefen.”

Chanre Joubert besig met opnames by Misc@Work

Chanre Joubert besig met opnames by Misc@Work

Chanson Hoffman – Pinedene Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

” I have a passion for music.  It makes me feel calm and relaxed. I play trumpet.”

Chanson Hoffman - Pinedene Primary

Chanson Hoffman - Pinedene Primary

Sandy Hong – Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

” I love music because music is very happy.  When I feel angry or sad music makes me very happy and brighter and I forget everything.”

Sandy Hong - Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Centre)

Sandy Hong - Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

Megan le Roux – Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

“Music makes me happy and I love using my imagination.”

Megan le Roux - Monte Vista (Hugo Lambrechts Music Center)

Megan le Roux - Monte Vista (Hugo Lambrechts Music Center)

Jean Botha – Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

” Music takes me away to another world and I love music it makes, me feel good.”

Jean Botha - Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

Jean Botha - Monte Vista Primary (Hugo Lambrechts Music Center)

Sone Nell – Hopefield High School

“To me, music is a way to express myself. When I am playing I feel like a whole new person.”

Sone Nell - Hopefield High School

Sone Nell - Hopefield High School

Danielle Rossouw – Welgemoed Laerskool (Hugo Lambrechts Musiek Sentrum)

” Ek speel klarinet want ek hou baie van die instrument se klank.  Wanneer ek oefen is dit lekker om te weet dat ek met harde werk iets gaan bereik.  Ek geniet die manier wat ek ‘n storie kan vertel deur musiek wat ek speel.”

Danielle Rossouw - Welgemoed Laerskool (Hugo lambrechts Musiek Sentrum)

Danielle Rossouw - Welgemoed Laerskool (Hugo lambrechts Musiek Sentrum)

Leave a Reply

Tag Cloud

