“Borrowed Angels”

If you did not get time to say goodbye and need closure, to grieve, to grow to heal after your MC – this is for YOU!

Come and heal your soul through God’s word and the beautiful gift of music He has given us.

Artist performing are: Alwena van der Vyfer, Anke Petragie, Croc Harris, Emile Minnie, Heavenly Quartez, Henk Grimsell, Nadia McKenzie, Piper James Rene van Reenen, Sibongile Mlangu and master of ceremonies – Monique Strydom.

Date: 12 August 2010 (in memory of Milan and Lilo Steenkamp born at 23 weeks 12 Aug 2009)

Venue: Parow- Panorama NG Church

Time: 19:00

Tickets: R100 (will be available from 15 July 2010 at church office or from Laurika Steenkamp info@musicatwork.co.za 0722930954)

All “mom’s” are requested to wear white and bring your whole family. (children under 12 R50)

We never talk about this big “sadness”. Here you can share and NOT feel alone. We all understand and God loves YOU! Our” Borrowed Angels” are looking down on us and smiling and loving us!

Lig my op

( Lerieke van Emile Minnie) uit die album Nagmusiek

Ek soek die woorde wat kan sê
Die groot geheim wat binne my lê
Ek soek ‘n besem wat kan vee
Al die gemors wat binne my leef

Ek soek ‘n brander wat kan breek
Oor al die seer wat binne my steek
Ek soek vergeefs na al die dinge
Wat my kan red wat my kan

Oplig na ‘n beter baan
Wat my kan vang as ek die hoogtes slaan
Wat my kan neerlê by ‘n silwer stroom
Wat my kan wakker maak uit ‘n nare droom

Ek sien die mense om my jaag
Na drome om hulself te behaag
Ek sien daar is geen salf te smeer
Aan die spiraal waarin ons verkeer

Ek smag na weivelde wat groen
Oor vlaktes wuif soos weivelde doen
Ek smag na lande ver van hier
War mense kan hande vat wat my sal oplig …

Jy maak jou oë oop en jy sien
Miljoene hande onverdiend
Wat jou beskerm, jou bewaak
En waar jy gaan is hulle daar
Deur elke dag deur elke jaar
Laat vaar bekommernis, beslommernis
En sien die lig wat jou kan oplig …

Van sy Album Nagmusiek http://www.home.emileminnie.com/index.php?pr=Albums

Leave a Reply

Tag Cloud

